במסגרת הקורס"משחקים לימודיים מתוקשבים" התבקשנו לבחור משחק לימודי ממוחשב,המוצלח לדעתינו, להעריך, לתעד ולנתח אותו.למדנו בקורס שלמשחק לימודי מוצלח ישנן מטרות מוגדרות וברורות והוא מכוון להפקת תועלת לימודית תוך יצירה ושמירת עניין.למרות שברשת ישנו מבחר רב של משחקים לימודיים בתחומים שונים,לא כל המשחקים עומדים בקריטריונים.אחרי חיפושים מתמשכים חזרתי לאתר"אופק"שאותו אני מכירה היטב ובחרתי במשחק-מבוך מתחום"מדע וטכנולוגיה".שם המשחק:"חומרים מסוכנים בבית"במהלך המשחק לומדים המשתתפים להיזהר מחומרים מסוכנים בבית.לדעתי,המטרות של המשחק ברורות, קבועות ורלוונטיות לקהל היעד,קיים דמיון פנימי במשחק.כמו כן המשחק גורם להפקת תועלת לימודית תוך יצירת ושמירת העניין.כמובן,מצאתי גם חסרונות במשחק והעלתי הצעות לשיפור. הצעותי לשיפור הן: כדי להגביר את המוטיבציה ניתן להוסיף שלבים נוספים ברמות קושי שונות.כמו כן הייתי מוסיפה הסבר על חומרים המסוכנים על מנת לחזק הפנמה של חומר הנלמד.לדוגמה, כאשר יובל מגיע לחומר מסוכן ונוגע בו, יופיע מידע על חומר זה.
יום רביעי, 30 בדצמבר 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה