בעקבות הקורס שיניתי את התפיסות החינוכיות שלי בקשר להטמעת שינויים במערכת החינוך. עד כה התפיסה הייתה שהמחשב משמש בעיקר לחיפוש מידע.כיום אני מוצאת תפקידים רבים יותר לשימוש במחשב במהלך השיעורים. אני מאמינה שיש לשלב את המחשב ובכך לשנות את שיטות הלמידה מסורתיות.לבנות שיעורים המבוססים על יחידות לימוד מתוקשבות, שימוש בפורומים ליצירת אינטראקציות חדשות. בעקבות המשימות שלמדתי במהלך הקורס, לו יכולתי להשפיע על כל המערכת הייתי משתדלת להעביר את השינויים הבאים:
-הייתי משקיעה בטכנולוגיות ומקימה מערכת הדרכה ותמיכה למורים.
-הייתי שולחת את המורים ואת המנהלים לעבור השתלמות הכשרה לעבודה בסביבות עתירות טכנולוגיה וכמובן נותנת תגמול כספי בהתאם.
-הייתי משפרת את היחס בין מספר התלמידים למחשב ,ומשקיעה במשאבים הבאים:חיבור לאינטרנט בכל כיתת לימוד,מקרן, לוחות חכמים ועוד.
-הייתי מחלקת מחשבים לתלמידם מיעוטי יכולת על מנת לצמצם פערים דיגטליים.
-הייתי משלבת אינטרנט וסביבות למידה מתוקשבות בתוכנית הלימודים הקיימת על פי מקצועות הלימוד.
-הייתי משקיעה בבניית מאגר מידע ממוין ועשיר של חומרי הלמידה ומכשירה את המורים ואת התלמידים לשימוש נבון בו.
-הייתי מפתחת שימוש במציאות מדומה ומשחקים ממוחשבים ככלי לחינוך.
בשלב זה בתוקף תפקידי כמורה ומחנכת בכיתות הנמוכות אני מאמינה שהשיעורים שלי יראו אחרת. זאת אומרת אשתמש יותר ביישומי המחשב, ביחידות הלימוד המתוקשבות, ביצירת קשר עם התלמידים וההורים דרך הפורומים. בעקבות החשיפה לפרויקטים ולפעילויות השונות שמתקיימות בארץ במסגרת שילוב התקשוב והטמעת התקשוב, הגעתי למסקנה שניתן ליישם את רוב הדברים בבית-ספרי ואמליץ על כך להנהלת בית הספר.
-הייתי משקיעה בטכנולוגיות ומקימה מערכת הדרכה ותמיכה למורים.
-הייתי שולחת את המורים ואת המנהלים לעבור השתלמות הכשרה לעבודה בסביבות עתירות טכנולוגיה וכמובן נותנת תגמול כספי בהתאם.
-הייתי משפרת את היחס בין מספר התלמידים למחשב ,ומשקיעה במשאבים הבאים:חיבור לאינטרנט בכל כיתת לימוד,מקרן, לוחות חכמים ועוד.
-הייתי מחלקת מחשבים לתלמידם מיעוטי יכולת על מנת לצמצם פערים דיגטליים.
-הייתי משלבת אינטרנט וסביבות למידה מתוקשבות בתוכנית הלימודים הקיימת על פי מקצועות הלימוד.
-הייתי משקיעה בבניית מאגר מידע ממוין ועשיר של חומרי הלמידה ומכשירה את המורים ואת התלמידים לשימוש נבון בו.
-הייתי מפתחת שימוש במציאות מדומה ומשחקים ממוחשבים ככלי לחינוך.
בשלב זה בתוקף תפקידי כמורה ומחנכת בכיתות הנמוכות אני מאמינה שהשיעורים שלי יראו אחרת. זאת אומרת אשתמש יותר ביישומי המחשב, ביחידות הלימוד המתוקשבות, ביצירת קשר עם התלמידים וההורים דרך הפורומים. בעקבות החשיפה לפרויקטים ולפעילויות השונות שמתקיימות בארץ במסגרת שילוב התקשוב והטמעת התקשוב, הגעתי למסקנה שניתן ליישם את רוב הדברים בבית-ספרי ואמליץ על כך להנהלת בית הספר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה